TOP
Amb la cita telemàtica s’ampliaria l’horari de petició per part dels usuaris.

Sa Unió demana la sol·licitud telemàtica de cita prèvia per a les gestions amb el Consell

Sa Unió de Formentera ha demanat al Ple d’aquest juliol l’aprovació per implantar un sistema de sol·licitud de cita prèvia per mitjà telemàtic. Des de la formació opositora afirmen que aquesta proposició sorgeix davant les contínues demandes per part de la ciutadania de cara a millorar el servei de citacions, siguin aquestes per fer tràmits a l’OAC, per la ITV o qualsevol altra citació en els diferents departaments del Consell que així ho requereixen.

“Necessitat d’agilitzar el servei”
Des de Sa Unió s’explica que a causa de la pandèmia, el Consell va veure la necessitat de canviar la forma d’oferir el servei a l’oficina d’atenció al ciutadà i ara s’ha de demanar cita prèvia per a realitzar qualsevol tràmit telefonant en un horari limitat de 15 h a 20 h. Aquest fet, però, condiciona al ciutadà a
fer-ho en una determinada franja horària del dia no disponible per a tothom.
En opinió del portaveu de la formació, Llorenç Córdoba, “vivim en un moment de la història on ens envolten les noves tecnologies i avui dia ens trobam amb altres administracions que ofereixen la
sol·licitud de reserva de cita prèvia per realitzar molts tràmits per tal d’agilitzar el servei, millorar-ne l’eficiència i donar més flexibilitat al ciutadà a l’hora d’organitzar-se quan necessita realitzar tràmits administratius”.
En aquest sentit, afegeix que “lamentam que en els darrers dies el servei de pagament amb targeta a l’OAC no funciona i els usuaris han de fer els pagaments a entitats bancàries, amb la molèstia d’haver d’anar a l’oficina diverses ocasions per poder realitzar determinats tràmits”.
Per aquests motius, Sa Unió de Formentera insta al Consell a què estudiï la possibilitat d’implantar la cita telemàtica als seus serveis.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES