El taxistes no se senten responsables de la manca de servei a inici de temporada
L’Associació de Taxis de Formentera assenyala en una nota de premsa que “en cap cas és responsable de la demora en la implantació del Pla d’actuació en matèria de transport públic 2024-25”.
Reunions amb Mobilitat
Els taxistes indiquen que el passat novembre va tenir lloc la primera reunió i presa de contacte amb la conselleria insular de Mobilitat per posar en funcionament el pla i que “es va informar la consellera i al seu tècnic que s’havia habilitat com a termini el passat mes de gener per a aprovar la Llei de millora de la regulació dels serveis de transport amb vehicles de fins a nou places a les Illes Balears i que, per tant, s’hauria de treballar el nou pla sobre la base de la imminent aprovació d’aquesta llei tal com estaven fent ja a Palma i Eivissa”.
A més, al gener l’Associació de Taxis va presentar “amb registre d’entrada, una sèrie de propostes de millora sempre amb la intenció de treballar amb l’administració i brindar-li el nostre suport”.
El pla no contempla les propostes dels taxistes
Així i tot, expliquen des del sector del taxi, el 22 de febrer de 2024 es publica al BOIB el text del Pla “sense tenir en compte l’esmentada llei ja aprovada i sense tenir en compte part de les nostres propostes. Sobre la base d’aquest fet la nostra associació es va veure obligada a presentar el 26 de febrer al·legacions perquè entenem que el pla de Formentera no pot redactar-se sense tenir compte la llei Balear”.
Amb data 22 de març es publica la Resolució d’Al·legacions del pla regulador en matèria de transport públic, però una volta més, segons apunten els taxistes, “el text del pla continua sense contemplar al nostre criteri unes certes directrius de les legislacions vigents, per tant, presentem les al·legacions oportunes”.
Amb data 25 d’abril es publica de nou el Pla de transport per a Formentera, “i fins i tot no estant d’acord amb la seva totalitat”, expliquen des de l’Associació de Taxis de Formentera, “decidim no presentar més al·legacions, ja que per a nosaltres és prioritari i d’interès general proporcionar el servei als clients”.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.