TOP
Una barca de la migració a la costa de la Mola. Arxiu/Foto: Xavi Mayans.

Detectada as Ram una nova arribada de 16 migrants

Agents de la Guàrdia Civil han interceptat a un nou grup de la migració irregular, format per 21 persones d’origen magrebí “en aparent bon estat de salut”, segons informa la Delegació del Govern. Els fets s’han produït a la zona des Ram, avui devers les 12 hores.

La darrera arribada detectada a Formentera va tenir lloc el diumenge, 16 de febrer, a la Mola, amb un total de 16 persones. Des de l’1 de gener s’ha comptabilitzat oficialment a 216 persones migrants que han recalat a la nostra illa o en aigües pròximes.

A més, caldria afegir un contingent de 22 persones que van recalar la nit del divendres 24 de gener as Caló, tot i que fins ara la Delegació del Govern no ha confirmat aquesta arribada.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES