TOP
Imatge d’arxiu de la Guàrdia Civil de Formentera. GC

La Guàrdia Civil deté a un home i en busca a un altre per robar i retenir amb una navalla a dos joves

La Guàrdia Civil de Formentera ha detingut a un home de 31 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal perpetrat a Formentera, segons informa l’institut armat.
Els fets es van desenvolupar la matinada del dia 1 de març as Pujols. Segons la denúncia interposada pels dos joves que van ser víctimes dels fets, aquests es trobaven a l’interior d’un establiment d’oci nocturn quan se’ls van acostar dos homes exigint-los que sortissin del local perquè havien de solucionar un assumpte relacionat amb una discussió anterior.
Ja a l’exterior, els homes van exigir a les víctimes que pugessin a un cotxe. Els joves s’hi van negar i es va iniciar un forcejament. Llavors, un dels agressors va treure una navalla i els va obligar a pujar al vehicle. Després d’arribar a un descampat pròxim, els agressors van amenaçar als joves i els van sostreure totes les seves pertinences a la força. Un dels joves va aconseguir abandonar el lloc corrents. L’altre va ser retingut pels dos agressors i obligat a pujar novament al vehicle. Minuts després, el van deixar marxar.
Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar una recerca i després de diverses gestions, va identificar el vehicle usat pels agressors. Després de localitzar-lo, van procedir a la detenció del propietari per tractar-se del presumpte autor dels fets.
L’institut armat està realitzant gestions per a procedir a la detenció de l’altre implicat.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES