
Tretze persones obtenen el permís de conducció de taxi en la primera convocatòria de les proves
El Consell de Formentera, a través de l’Àrea de Mobilitat, informa que en la primera convocatòria de les proves per obtenir el permís municipal de conductor de taxi, realitzades el 3 de març, varen aprovar tretze persones de les catorze presentades.
Des del departament de Mobilitat informen que la segona convocatòria per fer les proves serà el 4 d’abril de 2025. Els interessats s’hi podran inscriure a partir del 14 de març i durant cinc dies hàbils a comptar després d’aquesta data, de conformitat amb les bases reguladores de les convocatòries i exàmens de conductor de taxi aprovades pel Consell Insular i publicades en el BOIB núm. 19, amb data 11 de febrer de 2025, i que també es podran consultar a la pàgina web consellinsulardeformentera.cat (Àrea de Mobilitat).
Inscripcions per a la segona convocatòria
Les sol·licituds es poden presentar en el Registre General del Consell Insular de Formentera, OAC (Oficina d’Atenció Ciutadana), al carrer de Ramon Llull, 6, de Sant Francesc, de forma presencial, o telemàticament a través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC), a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera.

Taxis a Formentera. CIF
Entre les proves més destacades hi ha la de coneixement de català i castellà, així com coneixements orals de llengües estrangeres (anglès, alemany, italià i francès). El seu resultat serà apte o no apte, i s’exigirà un nivell bàsic en almenys dos d’aquestes llengües, una de les quals ha de ser necessàriament l’anglès. També s’hauran de respondre preguntes relatives al municipi de Formentera, com són coneixements dels carrers, llocs d’interès turístic, històric i geogràfic, a més de conèixer la normativa que regula l’accés als espais naturals i el reglament municipal referent a prestació de servei urbà i interurbà de transport de persones.
Vençut el termini de presentació de les sol·licituds, la llista provisional d’admesos i exclosos es publicarà al tauler d’anuncis i al web del Consell.
Es disposarà d’un termini de tres dies hàbils, des de la data d’exposició de la llista provisional, per formular reclamacions i esmenar els defectes mitjançant escrit, que s’han de presentar al Registre General d’Entrada de documents de la corporació. Passat aquest termini s’exposarà la llista definitiva al tauler d’anuncis i al web del Consell.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.