El Consell acorda les noves mesures anticontagi pels seus treballadors
L’àrea de Recursos Humans del Consell Insular de Formentera ha informat als treballadors de la institució de les pautes i directrius per combatre el covid-19 i acordades arran de les recents reunions mantingudes a tots els nivells.
Totes aquestes mesures van dirigides a preservar la seguretat d’usuaris i treballadors, i a fomentar que entre tots, amb responsabilitat i seguint els protocols, es minimitzin els danys d´aquesta pandèmia.
D’aquesta manera, i atesa la situació excepcional en què es troba el país, a partir del dilluns 16 de Març:
‐ Se suspèn l’atenció directa al públic a totes les instal·lacions i oficines del Consell.
‐ Els tràmits s’hauran de fer per telèfon o via telemàtica.
‐ S’evitaran les cites i reunions presencials.
Per garantir la conciliació personal i familiar:
‐ Es flexibilitzarà la jornada laboral.
‐ Es facilitarà el teletreball sempre que sigui possible.
‐ Es demana als treballadors que es trobin dins els grups de risc que notifiquin al Consell la seva situació, perquè l’administració prengui les corresponents mesures de protecció.
Donat que es desaconsellen les reunions, i amb la impossibilitat de realitzar una mesa negociadora amb els sindicats el Consell vol deixar clar que aquestes mesures han estat treballades i consensuades amb els representants dels treballadors.
La situació està contínuament avaluant-se per tant, s’anirà informant de totes les novetats.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.