TOP
Edició de 2019 de la Formentera Fotogràfica. Foto: Francesc Fàbregas

El Consell, interessat en què retornin durant 2024 el Formentera 2.0 i el Formentera Fotogràfica

El conseller de Turisme, Artal Mayans, ha manifestat a Ràdio Illa que vol que els esdeveniments Formentera 2.0 i Formentera Fotogràfica tornin al calendari d’actes de 2024, després que enguany no s’hagin portat a terme per un canvi de criteri del Pla de Promoció Turística 2023. Mayans ha reivindicat la importància d’aquests esdeveniments i la conveniència que tornin a programar-se perquè generen interès en la nostra illa i repercussió en xarxes.

De moment, Mayans ha exposat que ja ha establert converses amb Rosa Castells, organitzadora de Formentera 2.0, perquè aquest esdeveniment dedicat al màrqueting i la comunicació digital torni a fer-se a l’illa l’any vinent. D’altra banda, el conseller ha anunciat que té la intenció d’entrar en contacte amb els responsables de la Formentera Fotogràfica per intentar que aquest esdeveniment també retorni a la nostra illa l’any vinent.

Deu anys de la Formentera Fotogràfica i la Formentera 2.0 
Durant la darrera dècada el Formentera Fotogràfica ha esdevingut un referent en el qual han participat figures de rellevància estatal i internacional d’aquest sector impartint tallers, conferències i classes magistrals. El passat mes d’abril, la seva organització va ser distingida amb el Premi Toni Catany de Cultura, concedit pel diari Ara Balears.
Entre els noms més destacats que han passat per alguna de les 10 edicions que s’han realitzat, sobresurten Martin Parr (membre de l’agència Magnum i premi PhotoEspaña), David Trueba (escriptor i cineasta guanyador de diversos Goya), Alberto García-Alix (Premi Nacional de Fotografia), Tino Soriano (Premi World Press Photo of the Year), Cristina García Rodero (membre de Magnum i de la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando), Joana Biarnés (considerada la primera dona fotoperiodista d’Espanya) o Colita (Medalla d’Or al Mèrit a les Belles Arts).

Participants en una de les edicions del Formentera 2.0.

 

D’altra banda, el Formentera 2.0 ha reunit durant deu edicions a destacats representants del sector digital i de la comunicació, que han acudit a la nostra illa a compartir coneixements en tallers i xerrades. Entre ells, cal remarcar el director general de Twitter Espanya, Javier Pagán; la directora general de Prisa Audio, María Jesús Espinosa de los Monteros; la directora creativa de Meta, Pepa Rojo; el director de màrqueting de Netflix a Espanya i Portugal, Pablo Skaf; o un dels creadors publicitaris més destacats del país, Toni Segarra.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES