
El Consell signa convenis amb GE Espalmador, Basket Formentera i l’OCB
El president del Consell de Formentera, Òscar Portas, ha signat aquest dimecres diferents convenis amb entitats esportives i culturals amb l’objectiu de poder continuar desenvolupant activitats a l’illa.
Els convenis subscrits i aprovats en Junta de Govern són per al Grup Esportiu Espalmador, que rebrà 30.000 euros per a la planificació, organització i execució, al llarg d’aquest any, de diversos esdeveniments esportius que tenen una llarga trajectòria a l’illa.
A més, rebrà una altra ajuda de 20.000 euros per a la contractació del servei de personal tècnic i material per dur a terme activitats de l’Escola Municipal d’Atletisme en el present exercici.

Mari Costa (CB Formentera) i Portas. CIF
Bàsquet i OCB
D’altra banda, també s’ha signat un conveni amb el Club Basket Formentera a través del qual l’administració insular aporta 32.000 euros a l’entitat esportiva per dur a terme el desenvolupament i coordinació de les categories inferiors per a l’any 2025.

Joan Francesc Ferrer (OCB) i Portas. CIF
Finalment, Portas ha subscrit el conveni de col·laboració amb l’Obra Cultural Balear (OCB) per valor d’11.000 euros per a l’organització d’activitats culturals, així com per a publicacions i treballs per fomentar la cultura i el patrimoni històric i natural de Formentera.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.