Formentera presenta els seus atractius de final de temporada
Formentera serà, a finals de setembre i principis d’octubre, l’escenari d’esdeveniments de petit format que havien estat ajornats al maig per motius sanitaris. Les activitats estan adaptades a la situació excepcional que s’està vivint i respecten totes les mesures de seguretat i sanitàries per evitar la propagació de la covid-19.
El Consell de Formentera informa que la pròxima setmana, entre el 25 i 27 de setembre, tendrà lloc el “Formentera Zen” un esdeveniment dedicat a la salut i el benestar físic i emocional en un entorn excepcional i que compta amb ponents de reconegut prestigi dins aquest món. Les places s’han esgotat amb el nombre màxim de participants permesos.
També la pròxima setmana, dissabte 26 i diumenge 27 de setembre, es retransmetrà en directe des de la plaça de la Constitució el programa “Miradas Viajeras” de Capital Radio. Un programa de difusió nacional que parlarà sobre els atractius turístics de Formentera de la mà del presentador Fernando Valmaseda. Entre les 10 i les 13 h hi haurà un set habilitat a la plaça de la Constitució perquè el públic que així ho desitgi pugui seguir en directe l’emissió d’aquest programa.
Segons ha explicat la presidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer, “aquests són esdeveniments que serveixen per promocionar Formentera, en un any especialment difícil en què s’ha de seguir apostant per millorar la imatge de la nostra illa i, en la mesura del possible, oferir valors afegits als turistes que ens visiten, complint amb totes les mesures de seguretat, i aconseguint que venguin al llarg de més mesos a l’any”.
Formentera 2.0 i Formentera Fotogràfica
Entre l’1 i el 4 d’octubre tendrà lloc la VIII edició del Formentera 2.0, un certamen de comunicació digital i networking. En aquestes mateixes dates també se celebra la VIII edició del Formentera Fotogràfica, un esdeveniment en què participen reconeguts noms de la fotografia contemporània, professionals del sector, aficionats de la imatge i interessats en la cultura visual. D’altra banda, la Regata Ophiusa tendrà lloc entre el 9 i l’11 d’octubre.
Campanyes de promoció
Tot i la incertesa que la situació actual ha provocat per a aquesta temporada, les campanyes de promoció no s’han aturat, segons ha explicat Alejandra Ferrer. “Vàrem fer una campanya específica de promoció interilles en mitjans de comunicació i mitjans en línia a l’inici de la nova normalitat que va donar molt bons resultats, i ara està marxa una altra campanya de promoció també interilles de característiques similars i que fa especial incidència en els esdeveniments de final de temporada”.
A més, en l’àmbit nacional també s’han fet campanyes de promoció en mitjans escrits fora de línia i en línia, viatges de premsa, així com la realització del programa “Miradas viajeras”, que la pròxima setmana donarà a conèixer de primera mà la nostra destinació al públic espanyol.
Viatge de premsa, blogs de viatge i campanyes internacionals
Pel que fa al mercat de fora de les nostres fronteres, durant els mesos d’estiu s’han fet campanyes adreçades al mercat italià, suís, francès, portuguès i holandès. Recentment s’ha promocionat el viatge d’una ‘influencer’ portuguesa i un viatge de premsa procedent d’Alemanya, aquesta setmana ens visiten periodistes de França.
Fires
El Consell de Formentera participarà de manera virtual a la fira “San Sebastián Gastronómika” que tendrà lloc del 4 al 7 d’octubre, així com a la World Travel Market de Londres i a la fira de Luxe ILTM (International Luxury Travel Market) de Cannes, que també seran en format virtual.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.