Formentera presenta les activitats de pre i post temporada a València, Barcelona i Madrid
Formentera ha elaborat una Estratègia de Comunicació Turística per fer valdre els seus atractius i esdeveniments de cara al turisme estatal. Una Part important d’aquesta són els sis ‘roadshows’ previstos als principals mercats emissors amb què es disposa de les millors connexions aèries i marítimes.
La primera fase s’ha desenvolupat al mes d’abril, amb presentacions aquesta setmana a València, Barcelona i Madrid davant mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i en línia), així com amb agents de viatges locals. Aquestes presentacions han tengut un gran interès i assistència de gairebé setanta periodistes i més de quaranta agents de viatge.
Aposta decidida per la sostenibilitat
La vicepresidenta del Consell i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer, i el gerent de Promoció Turística, Carlos Bernús, han anat desgranant els atractius i fortaleses d’un destí que en aquests dos anys d’impàs per la pandèmia s’ha donat a conèixer a l’Estat com una destinació segura i de proximitat.
A més, han pogut fer a cada ciutat diferents entrevistes a mitjans que reforçaran la repercussió d’aquests actes. “Formentera ha posat de manifest la seva decidida aposta per la sostenibilitat, explicant els projectes en marxa, com el Save Posidonia o el Formentera eco, i també les activitats de natura, culturals i esportives que es realitzen sempre tenint en compte la protecció del seu entorn i la seva identitat pròpia”, ha assenyalat Ferrer.
Desestacionalització
També s’ha remarcat l’eco-gastronomia de l’illa, amb productes de proximitat maridats amb els vins de la terra, i és clar, l’hoteleria, amb una variada oferta d’allotjaments de les més diverses tipologies i tarifes.
La titular de Turisme ha recordat “la multitud d’esdeveniments que s’organitzen, sobretot en temporada baixa, que permeten desestacionalitzar la destinació. Esdeveniments com Formentera 20, Formentera Astronòmica, Formentera Fotogràfica o Formentera Zen, entre d’altres, dins de campanyes promocionals de ‘Descobreix Formentera’, que permeten visitar la destinació, gaudir d’un entorn privilegiat amb el valor afegit dels esdeveniments més diversos de qualitat i d’un moment que permet una escapada amb més tranquil·litat i millor preu”.
La segona fase d’aquest ‘roadshow’ promocional es desenvoluparà al maig en tres importants mercats emissors més: Màlaga (9), Sevilla (10) i Bilbao (18).
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.