FRS comença a operar a les Pitiüses sense transportar cotxes
La naviliera FRS ha començat avui a operar en la ruta regular Eivissa-Formentera amb el San Gwann, un fast ferri amb bandera de Malta de 51 metres d’eslora fabricat l’any 2001, que disposa de 427 places per a passatgers i ofereix una velocitat màxima de 39 nusos. Malgrat que el vaixell pot carregar fins a 15 vehicles, fonts de la naviliera han indicat que, de moment, no s’acceptarà càrrega rodada.
El San Gwann, que fa el trajecte entre la Savina i Vila en uns 30 minuts, compta amb wifi gratis i servei de còctel-bar a bord.
Ronny Moriana, director general d’FRS, ha indicat que a les Balears “vam arribar per quedar-nos” cosa que segons fonts de la companyia s’ha d’interpretar en el sentit que la naviliera oferirà servei tant a l’estiu com a l’hivern.
FRS disposa de quatre trajectes diaris des de cada port, de dilluns a diumenge, amb horaris que abasten tota la jornada.
La reserva i compra de bitllets per a aquesta ruta ja està disponible en els canals de venda de FRS: taquilles a terra, a bord, pàgina web, Call Center (+34 956 68 18 30) i l’aplicació gratuïta per a telèfons mòbils (FRS Travel App).
FRS a les Balears
El passat 26 de maig FRS començà a operar en una altra línia regular a les Balears: entre Alcúdia i Ciutadella. La companyia ha anunciat que desembarca a les Illes després d’un procés d’expansió iniciat el 2020 amb l’adquisició de noves navilieres i rutes al nord d’Europa que l’han situat com una companyia d’abast global en el mercat dels ferris ràpids a Espanya, Alemanya, Suècia i Finlàndia. Amb més de 2.000 empleats i 73 vaixells, la naviliera opera a 14 països de tot el món.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Finselsous
Mes ferrys? Però si la meitat van buits! Fa falta ? De veritat?
Pingback: El Consell demana a APB i Govern que facin complir el límit de 2 maniobres simultànies | RadioIlla Notícies Formentera