Nova caiguda de la cobertura de telefonia mòbil a la Mola
Des d’ahir dilluns migdia, els usuaris de telefonia mòbil del nucli del Pilar de la Mola es troben sense cobertura als seus telèfons a causa d’una nova avaria que ha deixat sense servei, com a mínim, als clients de Telefònica i Vodafone. La incidència afecta tant a la cobertura de veu com al servei de dades.
Si ens atenim a incidències similars esdevingudes en anteriors ocasions, l’origen de l’avaria podria ser causat per un problema amb l’alimentació elèctrica de l’antena principal de repetició de la Mola, situada al costat del terreny de la Fira Artesanal, ja que Ràdio Illa ha pogut comprovar que els usuaris que reben senyal de l’antena situada vora el restaurant el Mirador no han patit problemes de cobertura.
La nostra emissora s’ha posat en contacte amb el servei de comunicació de Telefònica, al que en principi no li constava cap incidència a la zona, tot i que s’ha compromès a donar les oportunes explicacions quan s’aclareixi què ha succeït.
Cal recordar que el passat mes de novembre, després d’una reunió entre Consell, Govern, representants de Telefònica, Orange i Vodafone, així com un representant del Ministeri de Transformació Digital, es va demanar a les operadores que fessin un manteniment no sols reactiu, sinó també preventiu de les infraestructures, i es demanà a la ciutadania que quan tingui incidències de veu o dades les comuniqui a la seva companyia, i també les reportin a l’Oficina d’Atenció a l’Usuari de Telecomunicacions.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.