Presentat el nou canal de denúncies pels treballadors del Consell
El Consell de Formentera ha posat en marxa una nova eina per a la ciutadania de Formentera, i, més concretament, pels empleats de la màxima institució insular, per posar en coneixement de les autoritats situacions greus que siguin presumiblement denunciables. És un canal de denúncies, que ja està actiu, impulsat a partir del desplegament legal d’una directiva europea, i que pot ser anònim. Aquest matí n’hem volgut parlar del seu funcionament amb el vicepresident tercer i conseller d’Administració Insular José Manuel Alcaraz, i amb la tècnica responsable, Paola Sales Jiménez, coordinadora dels serveis jurídics del Consell i responsable del canal de denúncies.
Aprofitant la presència del vicepresident Alcaraz, també conseller responsable de la Mola i de Promoció Econòmica, li hem demanat per la reunió amb els veïns de l’altiplà de Formentera (i més específicament sobre Ca ses Ferreres i el projecte de menjador escolar as Pilar) i també per la nova iniciativa sa Fireta.
Podeu escoltar l’entrevista sencera clicant el reproductor:
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.