Servei de consulta via WhatsApp per als visitants durant les 24 hores del dia
L’àrea de Turisme amplia a 24 hores el servei d’informació als visitants via WhatsApp i l’ofereix en set idiomes. Fins ara, aquest servei sols es prestava en horari d’oficina, però ara, gràcies a un sistema informàtic de respostes freqüents, la informació es pot donar durant les 24 hores dels 365 dies de l’any. Això sí, si els usuaris volen ser atesos per una persona, l’horari d’atenció és de dilluns a divendres a 8 a 15 h excepte els festius.
Atendre al màxim nombre de visitants
La vicepresidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer, ha explicat que “en ple segle XXI, des de l’àrea de Turisme apostam per aquestes eines de comunicació que estan tan esteses entre la població”. I ha afegit que “l’objectiu és arribar i atendre al màxim nombre de visitants possible i oferir-los la informació que faci que la seva estada a l’illa sigui més satisfactòria, a més de poder traslladar-los les activitats que es poden realitzar al llarg de tot l’any fora del sol i platja”.
Servei en 7 llengües
El telèfon d’atenció per WhatsApp és el 607 111 716. La informació es troba al web del Consell i a les oficines d’informació turístiques. Fa cinc anys que Formentera va posar en marxa aquest servei de consultes gratuïtes per WhatsApp.
Entre les preguntes freqüents programades, hi ha informació sobre esdeveniments culturals, els horaris dels béns patrimonials o l’estat de les platges, entre d’altres. El servei s’ofereix en català, castellà, anglès, francès, italià, alemany i holandès. No s’atenen cridades telefòniques.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.