
Una seixantena de tiradors, cridats a participar en el torneig de Compak Sporting de la Mola
Joan Antoni Ferrer ‘Platé’, director del torneig de Compak Sproting que se celebra aquest cap de setmana a la finca de can Lluc de la Mola explica els detalls d’aquesta prova esportiva. Està previst que una seixantena de tiradors pitiüsos participin en aquesta prova, la quarta de la temporada puntuable pel Campionat d’Eivissa i Formentera.
De moment, en primera categoria el primer formenterer classificat, Toni Serra Torres ‘Formiga’, és vuitè. En segona categoria, Antoni Serra Brasero ‘Formiga’ és quart, i en tercera categoria, qui encapçala la taula és el jove de can Ferrer, Jaume Escandell Faccioli.
D’altra banda, Platé recorda que el col·lectiu de tiradors de Formentera no ha renunciat a la “històrica” aspiració de disposar d’un camp de tir a la nostra illa, on fa poques dècades hi havia en funcionament fins a tres instal·lacions per practicar aquesta modalitat esportiva: dos a la Mola i una as Cap.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.